
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: نشت گاز شهری در آخمقیه تبریز, منجر به مرگ دو تن شد
حبیب حسینقلی زاده گفت: ساعت ۱۶ امروز دوشنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ گزارشی از محله آخمقیه تبریز به اپراتوری اورژانس ۱۱۵ شد.
وی ادامه داد: با اعزام پایگاه فوریتهای پزشکی ۲۱۴ بمحل حادثه, تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ از مسمومیت و مرگ دو مرد و زن ۸۰ و ۷۵ساله, بدنبال نشت گازشهری خبر دادند.
حسینقلی زاده افزود: بنا به اظهارات همسایگان, ازصبح امروز بوی گاز شهری به مشام میرسید و درب و پنجره ها کلا بسته بود.
- - , .
.
ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: کامران خنجی بازدید: 145 تاريخ: دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 22:18