مرگ رزیدنت ارتوپدی اراک حین کار بر اثر مصرف مواد

خرید بک لینک

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مرگ یک رزیدنت ارتوپدی اناق عمل بیمارستان ولیعصر (عج) اراک که در حین کار به دلیل تزریق مواد مخدر سنکوب کرده است، خبر داد.

دانلود

حسن طاهراحمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فرد به نام (س. م )اهل زاهدان و دستیار سال اول رشته ارتوپدی بود که اعتیاد تزریقی داشته است.
وی توضیح داد: نامبرده روز جمعه در حین عمل به دستشویی اتاق عمل بیمارستان ولیعصر (عج) مراجعه و اقدام به تزریق موادمخدر کرده است که به دلیل مصرف بالا جان خود را از دست داد.
بیمارستان ولیعصر (عج) اراک به عنوان مرکز درمانی مادر تخصصی استان مرکزی و کانون درمانی تروما در استان مرکزی است.

IMG_20160628_035958

- - , .
.

ایران حادثه...

ما را در سایت ایران حادثه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: کامران خنجی بازدید: 241 تاريخ: دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 0:31

صفحه بندی