تصادف مابین موتورسیکلت و خودرو سواری در جاده کاخک دومصدوم برجای گذاشت .

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گناباد از اعزام دودستگاه آمبولانس از پایگاههای اورژانس امامت و کاخک به حادثه امروز کیلومتر ۷ محور گناباد کاخک خبرداد.
دکتر باذلی افزود این حادثه در ساعت ۱۷:۲۱ روز جمعه هجدهم تیرماه رخ داد.
رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ گناباد در ادامه گفت: دو مصدوم این حادثه که اقایی ۱۸ ساله و اقایی ۲۱ ساله بودند و دچار آسیب اندام شده بودند توسط تکنسینهای فوریتهای پزشکی در صحنه حادثه مورد معاینه و ارزیابی قرار میگیرند و بعد از انجام اقدام اولیه تحت مراقبت با سطح هوشیاری مطلوب به بیمارستان ۱۵ خرداد بیدخت منتقل شدند.
ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: کامران خنجی بازدید: 112 تاريخ: يکشنبه 20 تير 1395 ساعت: 6:45