
ظهر امروز یک کارگر مقنی ۴۵ ساله در عمق ۹۰ متری چاه در روستای گنبد واز ، جاده کلات جان باخت.
به گزارش ایران حادثه به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ ؛ مدیر منطقه دو سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: کارگر حدوداً ۴۵ ساله ای به علت نقص فنی در سیستم برق بالابر دچار برق گرفتگی شد و در عمق حدوداً ۹۰ متری چاه آب جان باخت.
بنا بر این گزارش، در پی درخواست کمک از ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد، بلافاصله نجاتگران سه ایستگاه شماره ۲، ۳۸ و ۲۹ آتشنشانی مشهد در ساعت ۱۲و ۳۱ دقیقه ظهر امروز به روستای گنبد واز ، جاده کلات عزیمت نمودند. 
آتشپاد دوم ابوالفضل تیموری در این باره افزود : مقنی میانسال در هنگام کار در چاه به علت برق گرفتگی در عمق حدوداً ۹۰ متری چاه آب در یک زمین مزروعی ، جان باخت.
وی ضمن بیان اینکه در بررسی های اولیه ماموران آتش نشانی نشت جریان برق از بالابر و سیم بکسل کاملاً مشهود بود، گفت: با حضور نجاتگران آتش نشانی مشهد کارگر مقنی بلافاصله با بکار گیری تجهیزات تخصصی نجات در کمترین زمان ممکن از داخل چاه بیرون آورده شد و پس از آن عملیات احیاء توسط تکنسینهای اورژانس بر روی وی انجام گرفت که متاسفانه، تلاش ها میسر واقع نشد و هیچ گونه علایم حیاتی در وی مشاهده نگردید.
آتشپاد دوم تیموری با بیان اینکه تکنسینهای اورژانس علی رغم انجام عملیات احیا بر روی فرد حادثه دیده در محل حادثه ، وی را با امید به برگشت به زندگی (با توجه به غرق شدن وی پس از حادثه برق گرفتگی) به بیمارستان طالقانی منتقل کردند.
شایان ذکر می باشد بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی اورژانس مشهد، در بیمارستان نیز علی رغم اقدامات درمانی، هیچ گونه علائم حیاتی در فرد مزبور مشاهده نشد و مرگ وی توسط تیم پزشکی بیمارستان تایید گردید.
گفتنی است صبح روز گذشته یک کارگر مقنی ۵۰ ساله نیز در حادثه ای مشابه در روستای قازقان از توابع بخش رضویه شهرستان مشهد، جان باخت.
ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: کامران خنجی بازدید: 110 تاريخ: جمعه 18 تير 1395 ساعت: 15:55