
به گزارش ایران حادثه به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان؛ حمید رضا نظیفی افزود: این رقم در سال ۹۳، ۴۴ نفر شامل ۲۵ مرد و ۱۹ زن بوده است.
وی اظهار کرد: از سال ۸۹ تا ۹۴ بر اساس آمارهای موجود در استان ۳۱۵ نفر بر اثر مسمومیت با سم جان خود را از دست دادهاند که بیشترین آن مربوط به سال ۹۲ با ۷۰ فوتی و کمترین آن با ۴۱ فوتی مربوط به سال ۸۹ است.
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان اضافه کرد: همچنین سال گذشته تلفات ناشی از مسمومیت دارویی در استان افزایش یافت.
نظیفی گفت: این آمار از ۲۴ فوتی در سال ۹۳ به ۲۶ فوتی در سال گذشته رسیده است.
وی افزود: در این راستا آمار تلفات سال ۹۳ و ۹۴ به ترتیب شامل ۱۱ و هفت زن ، ۱۳ و ۱۹ مرد گزارش شده است.
ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: کامران خنجی بازدید: 140 تاريخ: جمعه 18 تير 1395 ساعت: 7:31