مرگ 315 نفر در لرستان با سم در 5 سال اخیر

خرید بک لینک

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: سال گذشته ۵۲ نفر در استان شامل ۳۱ مرد و ۲۱ زن بر اثر مسمومیت با سم جان خود را از دست دادهاند؛ از سال ۸۹ تا ۹۴ نیز ۳۱۵ نفر به همین دلیل خود را از دست دادهاند

images
به گزارش ایران حادثه به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان؛ حمید رضا نظیفی افزود: این رقم در سال ۹۳، ۴۴ نفر شامل ۲۵ مرد و ۱۹ زن بوده است.
وی اظهار کرد: از سال ۸۹ تا ۹۴ بر اساس آمارهای موجود در استان ۳۱۵ نفر بر اثر مسمومیت با سم جان خود را از دست دادهاند که بیشترین آن مربوط به سال ۹۲ با ۷۰ فوتی و کمترین آن با ۴۱ فوتی مربوط به سال ۸۹ است.
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان اضافه کرد: همچنین سال گذشته تلفات ناشی از مسمومیت دارویی در استان افزایش یافت.
نظیفی گفت: این آمار از ۲۴ فوتی در سال ۹۳ به ۲۶ فوتی در سال گذشته رسیده است.
وی افزود: در این راستا آمار تلفات سال ۹۳ و ۹۴ به ترتیب شامل ۱۱ و هفت زن ، ۱۳ و ۱۹ مرد گزارش شده است.
IMG_20160628_035958

ایران حادثه...

ما را در سایت ایران حادثه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: کامران خنجی بازدید: 140 تاريخ: جمعه 18 تير 1395 ساعت: 7:31

صفحه بندی