تصادف پرشیا و کامیون در بزرگراه آزادگان

خرید بک لینک
برخورد شدید خودروی سواری با کامیون در بزرگراه آزادگان دو مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۶ را ساعت ۱:۳۵ دقیقه بامداد امروز به مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، نرسیده به آزادراه تهران-ساوه رهسپار کرد.
مسعود ارمغان فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با دو نفر سرنشین به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرد که بر اثر آن هر دو سرنشین خودرو سواری مصدوم شدند.
وی با بیان اینکه سرنشینان سواری قبل از رسیدن آتش نشانان با کمک رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده بودند، اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه، جلوگیری از نشت بنزین خودرو سواری و نیزقطع جریان برق هر دو خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و مصدومین که دو مرد ۲۶ و ۲۸ ساله بودند را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان همچنین خودروهای تصادفی را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کرده و محل حادثه را به عوامل راهورسپردند.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

ایران حادثه...

ما را در سایت ایران حادثه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: کامران خنجی بازدید: 168 تاريخ: چهارشنبه 16 تير 1395 ساعت: 19:12

صفحه بندی