رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گناباد از اعزام دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به صحنه حادثه واژگونی خودروی ۲۰۶ در کیلومتر ۱۵ محور گناباد-تربت حیدریه خبر داد
دکتر جوادباذلی در شرح این حادثه به خبرنگار ماگفت: این حادثه دقیقا ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته یکشنبه ، به مرکز اورژانس گناباد اعلام و به سرعت ۲ اکیپ از اورژانس عمرانی و امامت به محل حادثه اعزام روبروی کارخانه نشاسته اعزام شد.
آمبولانس اول درکمتر از ۴دقیقه بر بالین مصدومین حاضرشد و به درمان آنها پرداخت.سپس ۲ مصدوم این حادثه که خانمی ۵۰ ساله دچار آسیب کمر شده بود توسط اورژانس عمرانی و نیز دختر بچه ای ۹ساله با آسیب لگن توسط اورژانس امامت بعد از انجام معاینه و اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان ۱۵ خرداد بیدخت منتقل شدند
ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: کامران خنجی بازدید: 105 تاريخ: دوشنبه 14 تير 1395 ساعت: 7:33