حوادث رانندگی در استان مرکزی دو کشته و یک مجروح بر جا گذاشت

خرید بک لینک

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در این استان دو کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج کهریزی افزود: این حوادث در ۴۸ ساعت گذشته بر اثر وقوع دو حادثه رانندگی در محورهای اراک – قم و اراک – توره به وقوع پیوست.
وی بیان کرد: حادثه رانندگی اراک – قم بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با یکدستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوست که در این سانحه راکب موتور سیکلت پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد و ترک نشین آن نیز مجروح شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: علت این حادثه از سوی کارشناسان حاضر در صحنه تصادف رعایت نکردن حق تقدم در هنگام عبور از عرض جاده از سوی راکب موتور سیکلت گزارش شده است.
سرهنگ کهریزی بیان کرد: حادثه محور اراک – توره نیز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی ریو با یک دستگاه کامیون پارک شده در حاشیه جاده به وقوع پیوست که راننده خودروی ریو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.
وی، علت این حادثه را توجه نکردن راننده ریو به جلو و نصب نکردن علایم هشدار دهنده در هنگام توقف در سطح راه از سوی راننده کامیون اعلام کرد.
از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۶ نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.

ایران حادثه...

ما را در سایت ایران حادثه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: کامران خنجی بازدید: 102 تاريخ: يکشنبه 13 تير 1395 ساعت: 2:47

صفحه بندی